- Dokumenty elektroniczne powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym - nie dotyczy m. in. udzielania informacji na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
- Akceptowalne formaty załączników:
.odt .txt, .doc, .docx, .rtf - dokumenty tekstowe (w tym OpenOffice Writer, Microsoft Word),
.ods .xls, .xlsx - arkusze kalkulacyjne (w tym OpenOffice Calc, Microsoft Excel),
.png, .gif, .tif, .jpg – pliki graficzne,
.pdf wersja 1.4 kompatybilna z Adobe Acrobat Reader 5.0 i nowszymi,
.zip pliki skompresowane w formacie ZIP,
.rar pliki skompresowane w formacie RAR,
.odp, .ppt - prezentacje (w tym OpenOffice Impress, Microsoft PowerPoint). - Dokumenty elektroniczne muszą być opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument - nie dotyczy udzielania informacji na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
W przypadku doręczenia przesyłki nie spełniającej łącznie wszystkich wymogów - nie będzie ona wprowadzona do systemu teleinformatycznego Okręgowej Izby Lekarskiej w Szczecinie i nie zostaną podjęte czynności związane z załatwieniem sprawy.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) utworzona na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP): http://www.epuap.gov.pl/
Adresy skrzynek ePUAP Okręgowej Izby Lekarskiej w Szczecinie:
/OIL-Szczecin/domyslna
/OIL-Szczecin/SkrytkaESP
Sposoby dostarczania dokumentów elektronicznych:
- Z usług elektronicznych można korzystać wypełniając formularze elektroniczne dostępne na ePUAP (www.epuap.gov.pl).
- W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP. Rejestracji w serwisie ePUAP można dokonać na stronie: http://epuap.gov.pl/wps/portal/rejestracja-konta
- Przy informacjach dotyczących danej usługi znajduje się przycisk: Załatw sprawę. Po kliknięciu na ten przycisk będzie możliwość wypełnienia formularza elektronicznego - dla zalogowanych użytkowników ePUAP.
- Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu.
- Skuteczne doręczenie dokumentów potwierdzane jest automatycznym wydaniem Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP).
Profil Zaufany ePUAP
Więcej informacji na temat Profilu Zaufanego ePUAP na stronie ePUAP.
W celu uniknięcia problemów związanych z korzystaniem z dostępnych usług prosimy o zapoznanie się z instrukcjami zamieszczonymi na wskazanej stronie.
Wymagania dodatkowe dla doręczanych dokumentów elektronicznych:
maksymalny rozmiar formularza (dokumentu elektronicznego) wraz z załącznikami, możliwy do doręczenia za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej - 10MB,
w tym łączny rozmiar załączników do formularza nie może przekroczyć 5 MB.